Sider

torsdag 11. april 2019

Planterom

 

Det er stor trivsel på planterommet...ja, nesten for stor 😊
Tomater, chilli, pyntegress, cosmos, erteblomster m.m. begynner å
kjempe om plassen i hylla...😍

 

Nå som det er litt mer sol og varme utendørs, er jeg mye ute og steller
i haven, så glemmer nesten hvordan det ser ut på
planterommet i kjelleren...

Nå ser jeg at plantene trenger mere plass, så idag må jeg rydde litt
i den andre avd. der jeg har benk + hyller med lysrør over..med større
plass i mellom hyllene...

 

Prydgresset trenger stor plass, så jeg får finne frem store krukker..........
Tenkte å teste med noen i blomsterbed og noen i krukker, så får jeg
se hvem som trives best - om de vil overleve i det hele tatt ute.

 

De som står ytterst er forskjellige petunia og lobelia..ser litt spinkle ut, så
de må også plantes om...røttene begynner å sette seg fast i underlaget. 
 - stakkars små......

På instagram er jeg @janneskreativeverden  (Samme navn som den gamle
bloggen min....som ikke virker lenger)

Ha en fin dag!
 

Ingen kommentarer: