Sider

lørdag 27. april 2019

Den ene terrassen vår har ledlys og nedfelt blomsterbed...


Denne terrassen ligger sørvendt. så her er det lunt og godt 😃
Langs husveggen har jeg satt to store pallekarmer på skrå med total
lengde 4,5 meter og her har jeg to plommetrær, to klematis, prydgress
og en del campanula....så kommer det en del sommerblomster
etterhvert 💚
Bak leveggen ved trappa har jeg klatrerose og klematis...
I blomsterbedet på gulvet har jeg dvergsyrin, hosta, prydgress og lavendel.
(insektshotellet ble skrudd opp i dag 😂)
Alle lysene går automatisk på når det begynner å bli mørkt...


Motsatt vei.....ved trappa har jeg en stor plantekasse med et magnolia tre og kirsebærtre.
Ei klaserose og to små potteroser..
Dette ble lagd og plantet i fjor, så satser på trærne blir litt høyere 😃

På instagram er jeg @janneskreativeverden 

På Pinterest er jeg janne nesland (j_nesland)

På You Tube er jeg Janne Nesland

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei. Hva har du laget benkene inntil veggen med? Pallekarmer? Skjært til? Utrolig fin platting, uten kjempe dyre investeringer!!